8-А література

                                                 
                                                                                      

                                                                                                                     2021 рік

      11.01.2021рік
                           


                          12.01. -  Позакласне читання. Оповідання Івана Буніна "Красуня". Прочитати.                                                         

                           14.01. - епоха Відродження. Ст. 178-180. Читання, тези.

                            19.01. - Петрарка ( ст. 181-185 ). Вивчити напам'ять сонет №61 або №132 (на вибір).  

                             21.01. - Шекспір (ст.186-190). Вивчити напам'ять один із сонетів. 

                      Нагадую про нашу домовленість:               сонети будете здавати в перші дні після карантину.                              





























                                                                                                                                                    



                                      Тест №3. О.Генрі. "Останній листок".


















                        Термін виконання  - 22 травня 2020р. Результати краще надсилайте на пошту.


                      1. Вкажіть, яка мрія була у Джонсі:

                         А) намалювати фарбами  Перську затоку;

                         Б) намалювати фарбами  Ніагарський водоспад;

                         В) намалювати фарбами Неаполітанську затоку.

                       2. Чому лікареві було важко лікувати Джонсі:

                          А) у неї не було грошей на лікування;

                          Б) Джонсі втратила інтерес до життя;

                          В) фармакологія на той час була на низькому рівні.

                        3. Листки якої рослини рахувала Джонсі, дивлячись у вікно:

                          А) клена;     Б) плюща;    В) винограду.

                         4.Ким був Берман у мистецтві:

                           А) невдахою; 

                           Б) успішним художником, котрий заробляв чималі гроші;

                           В) невизнаним генієм.

                          5. Зав'язкою новели є епізод розмови Сью з
                           6. Визначте кульмінацію твору:

                             А) Джонсі побачила, що останній листок не падає;

                             Б) смерть Бермана;    В) остання розмова Джонсі і Сью.

                            7. Визначте основну форму розвитку сюжету:

                             А) авторські описи;    Б) діалоги;    В) монологи.

                            8. На кого з видатних художників був схожий Берман:

                              А) на Рембранта;   Б) на Мікеланджело;    В) на Веласкеса

                             9. Як внутрішньо змінилась Джонсі:

                               А) зрозуміла, що гріх бажати смерті;

                                Б) зрозуміла, що потрібно покладатися на долю;

                                В) в ній нічого не змінилось.

                              10. Останній листок у творі є символом:

                                 А) смерті;    Б) любові, яка рятує життя;    В)дружби.

                               11. "Не можна було назвати благородним старим джентельменом":

                                  А) місцевого лікаря;    Б) художника Бермана;   В) містера Пневмонію.

                                12. Продовжіть слова лікаря; "У неї один шанс з десяти. І цей шанс полягає
                                       в тому, щоб...__________________________________________".
\



                                                                     14 травня 2020 рік.

                     Доброго ранку, мої любі семикласники!

                                       Надсилаю два тести для тих, хто з якихось причин не зміг виконати  попередні  завдання на платформі "На урок". Відповіді на ці тести надсилайте на мою пошту  або на Вайбер. Термін виконання - 18 травня 2020р.
                                       Для тих, хто не виконав попередніх тестів, це завдання є обов'язковим!!!
                  Всі інші можуть виконувати за бажанням і отримати додаткові оцінки.
                                   Бажаю успіхів!


                              Тест №1. "Собака Баскервілів"

                   1. Метод,  який використовував Шерлок Холмс:
                             А) індукція;      Б) дедукція;     В) синтез.

                   2. Уперше Шерлок Холмс з'явився в повісті:
            А) "Золотий жук";     Б) Убивство на вулиці Морг";   В) "Етюд в ясно-червоних кольорах".

                   3. Легенду про прокляття роду Баскервілів Холмсу переповів:
               
                      А) Джеймс Мортімер;  Б) Чарльз Баскервіль;  В) Беррімор

                    4. При допомозі чого викрадена дівчина спустилась вниз:

              А) мотузки;    Б) плюща;      В) зв'язаних простирадл.

                     5. На купі болотяної трави Холмс знайшов:

            А) черевик Беррімора;   Б) черевик Степлтона;   В) черевик сера Генрі.

                      6. Дивний лист-застереження, що його отримав у готелі сер Генрі, надіслала:

             А) Лаура Лайонз;    Б) місіс Степлтон;   В) дружина Беррімора.

                       7. Порода собаки Баскервілів, що з'являється у фіналі твору:

                            А) мастіф,     Б) бульдог;   В) дог

                       8. Причина полювання на членів родини Баскервілів:

                          А) помста;    Б) спадок;     В) релігійний ритуал.

                       9. Розкрити злочин Шерлоку Холмсу допомогло:

                         А) розглядання портретів;    Б) підслуховування;   В) читання листа.

                      10. Готуючи злочин проти родини Баскервілів, вбивця використав родинну:

                              А) легенду;      Б) зброю;    В) прикрасу.

                      11. Коли на обличчі Шерлока Холмса "...з'являвся вираз внутрішньої спокійної вдоволеності", це означало, що:

                                   А) він не братиметься за розслідування справи;
                             
                                   Б) він уже здогадується, хто злочинець;

                                   В) перед ним проблема гідна його майстерності.

                       12. Якою була найбільша вада Шерлока Холмса:

                                      А) він планував усе наперед і розповідав Ватсону;

                                      Б) він розповідав усе в ході слідства;

                                      В) він ні з ким не ділився своїми планами аж до їх здійснення.




                                            Тест №2      "Пістрява стрічка"


                          1. До Шерлока Холмса звернулася по допомогу:

                          А) Хелен Стоун;     Б) Джулія Стоун.    В) Гонорія Вестфейл.

                          2. Містер Ройлотт закінчив університет і отримав диплом:

                          А) юриста;    Б) лікаря;     В) фінансиста.

                          3. Містер Ройлотт певний час жив і працював:

                           А) в Китаї;     Б) в Америці;    В) в Індії.

                           4. Містер Ройлотт повернувся до Англії після того, як:

                          А) розорився і не зміг прогодувати сім'ю;

                          Б) убив свого дворецького-тубільця і відсидів у в'язниці;

                           В) розбагатів, завозячи в Англію екзотичних тварин.

                             5. Щоб не втратити гроші після смерті дружини, Ройлотт вирішив:

               А) видати її дочок заміж;   Б) відправити їх до тітки;   В) вбити їх.

                             6. Джулія була стривожена тим, що:

                              А) на території маєтку блукали бабуїн та гепард;

                              Б) вітчим дозволяв циганам ставати табором біля маєтку;

                              В) уночі вона чує тихе посвистування.

                             7. Хелен змушена була переселитися в кімнату Джулії, бо:

                              А) в її кімнаті не працювало опалення і було холодно;

                              Б) у її кімнаті розпочався ремонт;

                              В) їй заважали цигани, які отаборилися під вікнами.

                             8. Оглянувши кімнату дівчини, Шерлок Холмс звернув увагу на:

А) фальшивий дзвінок і душник;   Б) комод і килим;   В)залізний сейф.

                              9. У кімнаті Ройлотта увагу Холмса привернули:

                                  А) сейф і папка з документами;

                                  Б) блюдце з молоком і батіжок;

                                  В) незвичайні капці і халат.

                              10. Пістрява стрічка, яку бачила Джулія, це:

                                      А) стрічка, яку вплітають у коси циганки;

                                      Б) батіг, який привіз Ройлотт з Калькутти.

                                      В) болотяна гадюка.

                                11. Як помер містер Ройлотт:

                      А) його загриз гепард;   Б) його задушив бабуїн;   В) його вкусила гадюка.

                                12. Побачивши смерь Ройлотта, Шерлок Холмс сказав слова, які відповідають прислів'ю:

                         А) Не копай іншому яму, бо сам до неї потрапиш;

                         Б) З ким поведешся, від того й наберешся;

                         В) Маєш честь - ти людина, а без честі - тварина


              22 квітня 2020 рік.


                             Доброго дня, дорогі діти!!!

                Я про вас не забула. Надсилаю завдання до шостого розділу. Читайте, переглядайте екранізації творів. У травні (після свят)   на платформі "На урок" будуть розміщені перевірочні тести за цим розділом.

                       Бачила, як ви справились з попередніми тестами. В основному, молодці! Але знайте: якщо ви проходите тест декілька разів, то я ставлю середню оцінку, а не найкращу.

                                    Бажаю успіхів! Бережіть себе! В разі потреби звертайтесь у будь-який час.


                                           Розділ шостий. Світова новела.

  •                            1. Опрацювати біографію О.Генрі (стор. 228-230).
  •                                Зробити в робочому зошиті короткі записи.

           

  •                            2. Прочитати в підручнику новели О.Генрі "Останній листок" і "Дари волхвів".

                                     3. Усно дайте відповіді на запитання (стор.235-236 і 240).

                                     4. Переглянути в Інтернеті фільми-екранізації новел О.Генрі: "Вождь червоношкірих", "Останній листок", "Дари волхвів", "Ділові люди"..

                                     5. Опрацювати біографію Герберта Уеллса (стор. 241-243).
                                       
                                     6. Прочитати в підручнику новелу (уривки) "Чарівна крамниця" (стор.243-247).

                                     7. Усно опрацювати запитання і завдання до прочитаного (стор.247-248).

                                     
                                     8. Переглянути в Інтернеті екранізацію одного з творів Г.Уеллса (на вибір): "Машина часу" або "Війна світів".

                                     9. Ознайомитись  по підручнику з біографією японського письменника Рюноске Акутагава (стор.248-250). Перевірте себе за запитаннями на стор.250.

                                   10. Прочитайте в підручнику оповідання "Павутинка". 

                                             Поміркуйте: Чому павутинка обірвалася?




  •            

Детективна література (продовження).
1.     Прочитати розділ підручника «У світі мистецтва» (стор.224-225).
2.     Переглянути кінофільм «Ворон», режисер Дж. Мактіг, 2012р..
Завдання: порівняти факти біографії Едгара По, викладені в підручнику, з їх кінематографічною версією.
3.     Переглянути фільми «Собака Баскервілів» та «Пістрява стрічка» з серіалу «Пригоди Шерлока Холмса і доктора Ватсона» (реж. І.Масленніков, 1979-1986рр.).
4.     Опрацювати підсумкові запитання і завдання (стор.225-226) – І, ІІ, ІІІ-й рівні.
5.      Розділ «Клуб книголюбів» (стор.226) – завдання 5. Прочитати кілька оповідань А.Конан Дойла про Шерлока Холмса, які не ввійшли до підручника. Зробити відповідні записи до читацького щоденника.

                          О.Генрі.
1.     Опрацювати біографію О.Генрі за підручником (стор.228-230).
В Інтернеті переглянути два відеоурока по біографії і творчості О.Генрі. В робочих зошитах по ходу перегляду робити короткі записи.
2.     Літературознавча довідка. Знати визначення терміну «новела».
3.     Прочитати новели О.Генрі «Дари волхвів» і «Останній листок».
4.     Стор.236 підручника. Завдання 7 (усно).

Герберт Уеллс.
1.     Опрацювати біографію Г.Уеллса за підручником та інтернетвиданнями. Виписати в зошити ті факти, яких немає в підручнику.
2.     Здійснити самомоперевірку. Стор.243 «Перевірте себе».
3.     Учням, які мають із зарубіжної літератури досягнення високого рівня, виконати один із проектів ( в паперовому або компютерному варіанті). Завдання №7 розділу «Перевірте себе». Тема на вибір учня.
4.     Прочитати новелу Г.Уеллса «Чарівна крамниця» (підручник, стор.243-247).
5.     Виконати усно завдання №7 на стор.248.

Комментариев нет:

Отправить комментарий