2021 рік
11.01.2021рік
12.01. - Позакласне читання. Оповідання Івана Буніна "Красуня". Прочитати.
14.01. - епоха Відродження. Ст. 178-180. Читання, тези.
19.01. - Петрарка ( ст. 181-185 ). Вивчити напам'ять сонет №61 або №132 (на вибір).
21.01. - Шекспір (ст.186-190). Вивчити напам'ять один із сонетів.
Нагадую про нашу домовленість: сонети будете здавати в перші дні після карантину.
Тест №3. О.Генрі. "Останній листок".
Термін виконання - 22 травня 2020р. Результати краще надсилайте на пошту.
1. Вкажіть, яка мрія була у Джонсі:
А) намалювати фарбами Перську затоку;
Б) намалювати фарбами Ніагарський водоспад;
В) намалювати фарбами Неаполітанську затоку.
2. Чому лікареві було важко лікувати Джонсі:
А) у неї не було грошей на лікування;
Б) Джонсі втратила інтерес до життя;
В) фармакологія на той час була на низькому рівні.
3. Листки якої рослини рахувала Джонсі, дивлячись у вікно:
А) клена; Б) плюща; В) винограду.
4.Ким був Берман у мистецтві:
А) невдахою;
Б) успішним художником, котрий заробляв чималі гроші;
В) невизнаним генієм.
5. Зав'язкою новели є епізод розмови Сью з
6. Визначте кульмінацію твору:
А) Джонсі побачила, що останній листок не падає;
Б) смерть Бермана; В) остання розмова Джонсі і Сью.
7. Визначте основну форму розвитку сюжету:
А) авторські описи; Б) діалоги; В) монологи.
8. На кого з видатних художників був схожий Берман:
А) на Рембранта; Б) на Мікеланджело; В) на Веласкеса
9. Як внутрішньо змінилась Джонсі:
А) зрозуміла, що гріх бажати смерті;
Б) зрозуміла, що потрібно покладатися на долю;
В) в ній нічого не змінилось.
10. Останній листок у творі є символом:
А) смерті; Б) любові, яка рятує життя; В)дружби.
11. "Не можна було назвати благородним старим джентельменом":
А) місцевого лікаря; Б) художника Бермана; В) містера Пневмонію.
12. Продовжіть слова лікаря; "У неї один шанс з десяти. І цей шанс полягає
в тому, щоб...__________________________________________".
\
14 травня 2020 рік.
Доброго ранку, мої любі семикласники!
Надсилаю два тести для тих, хто з якихось причин не зміг виконати попередні завдання на платформі "На урок". Відповіді на ці тести надсилайте на мою пошту або на Вайбер. Термін виконання - 18 травня 2020р.
Для тих, хто не виконав попередніх тестів, це завдання є обов'язковим!!!
Всі інші можуть виконувати за бажанням і отримати додаткові оцінки.
Бажаю успіхів!
Тест №1. "Собака Баскервілів"
1. Метод, який використовував Шерлок Холмс:
А) індукція; Б) дедукція; В) синтез.
2. Уперше Шерлок Холмс з'явився в повісті:
А) "Золотий жук"; Б) Убивство на вулиці Морг"; В) "Етюд в ясно-червоних кольорах".
3. Легенду про прокляття роду Баскервілів Холмсу переповів:
А) Джеймс Мортімер; Б) Чарльз Баскервіль; В) Беррімор
4. При допомозі чого викрадена дівчина спустилась вниз:
А) мотузки; Б) плюща; В) зв'язаних простирадл.
5. На купі болотяної трави Холмс знайшов:
А) черевик Беррімора; Б) черевик Степлтона; В) черевик сера Генрі.
6. Дивний лист-застереження, що його отримав у готелі сер Генрі, надіслала:
А) Лаура Лайонз; Б) місіс Степлтон; В) дружина Беррімора.
7. Порода собаки Баскервілів, що з'являється у фіналі твору:
А) мастіф, Б) бульдог; В) дог
8. Причина полювання на членів родини Баскервілів:
А) помста; Б) спадок; В) релігійний ритуал.
9. Розкрити злочин Шерлоку Холмсу допомогло:
А) розглядання портретів; Б) підслуховування; В) читання листа.
10. Готуючи злочин проти родини Баскервілів, вбивця використав родинну:
А) легенду; Б) зброю; В) прикрасу.
11. Коли на обличчі Шерлока Холмса "...з'являвся вираз внутрішньої спокійної вдоволеності", це означало, що:
А) він не братиметься за розслідування справи;
Б) він уже здогадується, хто злочинець;
В) перед ним проблема гідна його майстерності.
12. Якою була найбільша вада Шерлока Холмса:
А) він планував усе наперед і розповідав Ватсону;
Б) він розповідав усе в ході слідства;
В) він ні з ким не ділився своїми планами аж до їх здійснення.
Тест №2 "Пістрява стрічка"
1. До Шерлока Холмса звернулася по допомогу:
А) Хелен Стоун; Б) Джулія Стоун. В) Гонорія Вестфейл.
2. Містер Ройлотт закінчив університет і отримав диплом:
А) юриста; Б) лікаря; В) фінансиста.
3. Містер Ройлотт певний час жив і працював:
А) в Китаї; Б) в Америці; В) в Індії.
4. Містер Ройлотт повернувся до Англії після того, як:
А) розорився і не зміг прогодувати сім'ю;
Б) убив свого дворецького-тубільця і відсидів у в'язниці;
В) розбагатів, завозячи в Англію екзотичних тварин.
5. Щоб не втратити гроші після смерті дружини, Ройлотт вирішив:
А) видати її дочок заміж; Б) відправити їх до тітки; В) вбити їх.
6. Джулія була стривожена тим, що:
А) на території маєтку блукали бабуїн та гепард;
Б) вітчим дозволяв циганам ставати табором біля маєтку;
В) уночі вона чує тихе посвистування.
7. Хелен змушена була переселитися в кімнату Джулії, бо:
А) в її кімнаті не працювало опалення і було холодно;
Б) у її кімнаті розпочався ремонт;
В) їй заважали цигани, які отаборилися під вікнами.
8. Оглянувши кімнату дівчини, Шерлок Холмс звернув увагу на:
А) фальшивий дзвінок і душник; Б) комод і килим; В)залізний сейф.
9. У кімнаті Ройлотта увагу Холмса привернули:
А) сейф і папка з документами;
Б) блюдце з молоком і батіжок;
В) незвичайні капці і халат.
10. Пістрява стрічка, яку бачила Джулія, це:
А) стрічка, яку вплітають у коси циганки;
Б) батіг, який привіз Ройлотт з Калькутти.
В) болотяна гадюка.
11. Як помер містер Ройлотт:
А) його загриз гепард; Б) його задушив бабуїн; В) його вкусила гадюка.
12. Побачивши смерь Ройлотта, Шерлок Холмс сказав слова, які відповідають прислів'ю:
А) Не копай іншому яму, бо сам до неї потрапиш;
Б) З ким поведешся, від того й наберешся;
В) Маєш честь - ти людина, а без честі - тварина
22 квітня 2020 рік.
Доброго дня, дорогі діти!!!
Я про вас не забула. Надсилаю завдання до шостого розділу. Читайте, переглядайте екранізації творів. У травні (після свят) на платформі "На урок" будуть розміщені перевірочні тести за цим розділом.
Бачила, як ви справились з попередніми тестами. В основному, молодці! Але знайте: якщо ви проходите тест декілька разів, то я ставлю середню оцінку, а не найкращу.
Бажаю успіхів! Бережіть себе! В разі потреби звертайтесь у будь-який час.
Розділ шостий. Світова новела.
- 1. Опрацювати біографію О.Генрі (стор. 228-230).
- Зробити в робочому зошиті короткі записи.
- 2. Прочитати в підручнику новели О.Генрі "Останній листок" і "Дари волхвів".
3. Усно дайте відповіді на запитання (стор.235-236 і 240).
4. Переглянути в Інтернеті фільми-екранізації новел О.Генрі: "Вождь червоношкірих", "Останній листок", "Дари волхвів", "Ділові люди"..
5. Опрацювати біографію Герберта Уеллса (стор. 241-243).
6. Прочитати в підручнику новелу (уривки) "Чарівна крамниця" (стор.243-247).
7. Усно опрацювати запитання і завдання до прочитаного (стор.247-248).
8. Переглянути в Інтернеті екранізацію одного з творів Г.Уеллса (на вибір): "Машина часу" або "Війна світів".
9. Ознайомитись по підручнику з біографією японського письменника Рюноске Акутагава (стор.248-250). Перевірте себе за запитаннями на стор.250.
10. Прочитайте в підручнику оповідання "Павутинка".
Поміркуйте: Чому павутинка обірвалася?
Детективна література (продовження).
1. Прочитати
розділ підручника «У світі мистецтва» (стор.224-225).
2. Переглянути
кінофільм «Ворон», режисер Дж. Мактіг, 2012р..
Завдання: порівняти факти біографії Едгара По,
викладені в підручнику, з їх кінематографічною версією.
3. Переглянути
фільми «Собака Баскервілів» та «Пістрява стрічка» з серіалу «Пригоди Шерлока
Холмса і доктора Ватсона» (реж. І.Масленніков, 1979-1986рр.).
4. Опрацювати
підсумкові запитання і завдання (стор.225-226) – І, ІІ, ІІІ-й рівні.
5.
Розділ «Клуб книголюбів» (стор.226) – завдання
5. Прочитати кілька оповідань А.Конан Дойла про Шерлока Холмса, які не ввійшли
до підручника. Зробити відповідні записи до читацького щоденника.
О.Генрі.
1. Опрацювати
біографію О.Генрі за підручником (стор.228-230).
В Інтернеті переглянути два відеоурока по біографії
і творчості О.Генрі. В робочих зошитах по ходу перегляду робити короткі записи.
2.
Літературознавча
довідка. Знати визначення терміну «новела».
3. Прочитати
новели О.Генрі «Дари волхвів» і «Останній листок».
4. Стор.236
підручника. Завдання 7 (усно).
Герберт Уеллс.
1. Опрацювати
біографію Г.Уеллса за підручником та інтернетвиданнями. Виписати в зошити ті
факти, яких немає в підручнику.
2. Здійснити
самомоперевірку. Стор.243 «Перевірте себе».
3.
Учням,
які мають із зарубіжної літератури досягнення високого рівня, виконати один із
проектів ( в паперовому або комп’ютерному варіанті). Завдання №7 розділу «Перевірте себе». Тема на вибір
учня.
4.
Прочитати новелу Г.Уеллса «Чарівна
крамниця» (підручник, стор.243-247).
5.
Виконати усно завдання №7 на стор.248.
Комментариев нет:
Отправить комментарий